Wymiany, zwroty i reklamacje
Reklamacje
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym www.zesrebra.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.). Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje całkowity zwrot zapłaconej kwoty.
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o skorzystanie z procedury zwrotu. W formularzu zwrotu należy opisać na czym uszkodzenie polega. Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.
Wymiana
Wymiana towaru w sklepie internetowym www.zesrebra.pl polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań, skorzystaj z procedury zwrotu opisanej poniżej. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze.
Zwroty
- Uwaga! Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych do nas „za pobraniem”.
- Zakupione produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Warunkiem dopuszczającym zwrot jest odesłanie towarów czystych (mogą być przymierzone), pozbawionych zapachu (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem oraz metkami
- Kontakt: kontakt@wmpoczta.pl
Adres do zwrotów/reklamacji:
WatchMe Mariusz Roman
ul. Gdańska 1a
06-300 Przasnysz